Нов живот за стари дънки

Разравяйки гардероба за нещо подходящо за летните жеги, си намерих едни дънки от бременлийските години, които едва ли някога ще облека - модела не ми харесва, дори и тогава почти не съм ги носила, освен това и са неприятно широки с връщането на килограмите, но пък веднага съзрях възможността, че може да са приятно широки и прохладни в къс вариант.


С ножицата много бързо действам, така че отрязох ги, премервайки на око дължината. Но не ми харесаха просто отрязани, трябваше да се направи приличен подгъв, който изискваше използването на шевна машина, която пък от своя страна няколко пъти ми саботира шиенето и явно изисква разглобяване и почистване, така че машината беше отхвърлена почти мигновено като опция Реших да приложа друг метод, който не че ми отне по-малко време, просто беше по-приятен. Направих декоративен шев на ръка с памучна прежда - първо в жълто, но като ми хареса продължих и с лилаво, и с червено. За финал "избродирах" (в кавички, защото е по-скоро като "цветовидна тропоска" :) едно цветенце и ето го и готовия резултат.
Ластика на колана замених с изплетено на една кука от трите цвята  най-обикновено синджирче.Чудя се дали да не добавя още някакви нещица...?  
Всичко това ми отне около 3 часа.

Ако решите да опитате ето и необходимите материали:
  • стари дънки
  • ножица
  • конци, прежда
  • игла за шиене
  • кука за плетене

Коментари