ЧРД, Елинчо!

Елина е сестрата на съпруга ми, етърва ми или както още се наричат тези роднински взаимоотношения по света и у нас, но за мен е като по-малка сестричка, тъй като собствена си нямам :) На 27-ми септември беше рождения й ден, стана на цели 26 години и ми се искаше да й подаря нещо специално, ръчно изработено, точно и конкретно за нея. След много мислене се спрях на бижута за една определена нейна рокля и тъй като опитът ми в изработката на бижута е съвсем скромен, реших да се обърна към Елена (от Made for an angel), за да създадем подходящите аксесоари към роклята. 
Така в деня преди рождения ден с Ели си направихме една импровизирана работилничка вкъщи - с биричка, музичка, сладки приказки и така целия ден :) Разгледахме снимки с въпросната рокля, поумувахме, пробвахме, разваляхме, но крайният резултат, мисля, че се получи приличен.


Спряхме се на обеци и гривна, тъй като роклята е с една презрамка през врата и решихме, че колието би се преплитало и застъпвало с презрамката и няма да стои удачно. Мотивите по бялата рокля са в лилаво и черно, освен това на кръста има и декоративна панделка, така че на това наблегнахме в аксесоарите. 


За опаковка използвахме подръчни материали - с парчета тюл обвихме едно парче фибран и с помощта на топлийки фиксирахме бижутата. Накрая обвихме отново с тюл и използвахме сребърна панделка за декорация. Признавам, че Ели свърши по-голямата част от работата, аз повече давах съвети и мнение, но беше чудесно отново да се събираме да творим заедно :)

Искрено се надявам  Елина да си хареса подаръка и да има много прекрасни поводи да си слага тези аксесоари! Нека й донесат много усмивки и щастливи моменти! Да върви уверено по Пътя си и да знае, че винаги ще има някой, който я обича!

Коментари